// SYAFIQAH NAZARI !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

HI , I'M SYAFIQAH NAZARI . NINETEEN :D You only live once, but if you work it right, once is enough .


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others: ♥ â™¥ â™¥


lepaking with geng Ta'aruf

Assalammualaikum..
hallu!!!hallu!!!welcome back!!!hahahah...akhirnyer berada di rumah sudah setelah 2 weeks at college..now holiday time..raye cine..but aku cutie just brape hari jer..hari selase kene balek college balek..haiya..macam tak cutie jer rase..dah ler kemain banyak lagi keje..sume kene present after holiday..nak buat macam mana dah name pun belajau..mana-mana U korang pergi pun same jugak..just ingat satu jer.. "BUKAN SENANG NAK JADI SENANG,DAN BUKAN SUSAH NAK JADI SUSAH"..haa..ada pham ka??hahahaa..korang buat2 pham jer lah..hokay..actualy aku nak story molly pasal last week aku nan member2 gediks lagi lawa..hehehehe..

al-kisahhhh...
pabila kaum2 perempuan berkumpul pada hujung minggu..bermula la idea2 mengarot untuk dilakukan bersama..hahahah..susa ler gune ayat macam nie..back to normal..huhuhu..macam biase lah..hujung minggu sume members aku yang duduk dekat sudah pasti balek ke home sweet home..jadi tinggal la kami golongan perantau..hahaha..

 so yang tinggal just aku and geng ta'aruf aku jer..Ta'aruf means kenalan time mule2 menjejakkan kaki ke uia yang memang sume majority tarak kawan macam aku..main say hye2 then bye2..hahahaha...so just yang lekat sampai sem 3 nie ialah ekin n aina..then miera kau kenal time sem 2 kawan ekin..kiteorang satu kelas arab..after that aku kenal dengan aten pulak..kawan2 dieorang sume..time sem 1 and sem 2 aku jarang lepak dengan dieorang sebab aku tak satu kelas and bilik aku pulak ground floor..memang idak ler aku nak slalu jejakkan kaki ke sane yer..just sem 3 nie jer..kiteorang lebih banyak mase bersame sebab sume2 kami dah berhijrah ke tingkat atas sekali iaitu level 4..teramat tinggi and penat..tapi saje nak berubah angin..huhuhu..

jadi last week..destinasi pilihan kami adalah sunway pyramid..huhuhu..walawey..memag besh sgt2 tempat nie..ape korang nak majority ader dekat sinie..tapi nak pergi dari uia ke subang memag jauh..tapi dengan pengankutan awam LRT memudahkan perjalanan kami kesane..yang jadi masalah adalah time nak balik..memang azab sensare..lepas nie sape ajak aku pergi sane agy..bukan 2 3 kali aku pikir tapi 16 kali aku pikirkan..melainkan korang yang drive..or ader orang nak hantar balek..kalau naik cab mahal nak mati...rugi2..

tapi..memang aku suke sangat keluar dengan dieorang nie..sebab sume lebih kurang macam aku..kaki shopping...wkakaka...memang tak hengat dunie sume shopping..nak2 dak miera..dah ler die ader credit card..perghh..memang masyuk la kan..hahaha..dah macam kiteorang pulak yang nak rayer bile barang..kesah ape kiteorang..kite kan satu malaysia..hahahaha...sape2 kaum rayer pun kite orang rayer skali...hahaha..ok tak taw nak tulis ape lagi..korang just tengok jer lah gambar2 kat bawah nie yer...huhuhu...



bajet gler...hahahaa..code tuk keluar gate UIA..hahaha

nie ler yang sebenarnyer..huhuhu


the evil!!!

terserlah kelaparan kami

me wif aten comey

berbaloi2..kenyang yang amat




siyus kepenatan..teramat banyak beg yang kene bawak


gadis2 comey aina and myra


aku punyer..sekali tengok sikit..bile makan tak abes...





yuummmyyyy..sgt sedap..


cer cube...


smile =D


cup cake sgt sedap



sangat cool bebehhh..