// SYAFIQAH NAZARI !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

HI , I'M SYAFIQAH NAZARI . NINETEEN :D You only live once, but if you work it right, once is enough .


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others: ♥ â™¥ â™¥


adek??hostel???

assalamualaikum..
hye guys..rasenyer sudah lame tak meghapdatekan blog..huhu..biase la busy sikit akhir2 nie..
anyway..rasenyer tak terlambat lagi kot kalau nak wish HAPPY NEW YEARS GUYS.. welcome 2012!!
hopefully this years make us more better than before ameen..

hokey..actualy hari nie nak ceter pasal adek aku yang sorang nie..adek last aku yang aku rapat dengan die..mana taknyer..befday kiteorang pun sama kot 2307 huhuhu..(tolong ingat tarikh keramat kami nie) hahaha..
hari nie dak adek masuk ostel..hahaha..biar betul??yerp..that rite..dak adek finally nak jugak masuk ostel ikut jejak langkah kakak2 n abang die jugak..mule2 memang die tak nak masuk ostel nie..yeler anak last ler kate kan..tapi last2 die ok jugak nak masuk ostel..takpe la dek oii..kejap jer pun..5tahun jer..kau belajar la pandai2..nie pun untuk mase depan kau jugak kan..huhhu..
dak adek masuk skola SMK Teluk Mas..ok la tue..ader jugak dak pina yang boley neok2 kan kau nanti..tapi kau untung bangat dek oii..every weeks parents datang amek baju kotor..mak aiii...gemok ler kau dek oiii..
kiteorang dulu sume basuh baju sendiri kot..gune tangan gitu..aku pun mule2 mak datang amek jugak baju kotor..tapi tue pun time form 1 jer n only a week jer dek oiii..hahaah..after that aku basuh sendiri ikut kawan2..hahah..klakar gak bile kenangkan balek..mule2 kawan aku ajak basuh baju..aku pun..ok jom..belagak macam pandai jer..aku pun dengan slow motionnyer nak basuh..padahal nak neok macam mana die basuh baju uhh..patu baru aku basuh..hahahah..ape pun cannot..tapi tue perlu supaye tak kene kutuk n gelak bagai..

adek aku nie kecek n cikeding jer..handsome pun tidak ler..tapi dah adek aku..ape pun aku syg gak kat die nie..mana taknyer..nie ler geng aku nak men game mlm2..geng lawan badminton..geng neok bola..n geng gadoh berebut nak men game..hahaha..biase ler tue..tapi aku suke nama die..muhammad amir bukhari..tapi aku panggil die adek jer..
tapi bile gadoh aku suke panggil die "bau hari" "kari basi" "pak buahri" n "cicak kobeng"hehehe..aku suke kacau die..n die pun suke sakit un hati aku..adek..adek...hahaha...dah besau dah kau ekk..huhuh..
hokey jom skodeng2 gambar die..tapi tak banyak pun..
here we go!!!



haa..nie jer gambar die yang aku nak share kat korang sume..die yang duk pakai spek mate kaler blue tue..ahahah..see..kitorang nie biase2 jer..tak de pun handsome2 n chantek2 bagai macam korang sume..
ok la..pape pun gud luck adek n do your best..hehehehe..i'll pray for you dek..be a gud people in da future dek..
hokey la anda2 sume..sekian untuk kali nie..
wassalam~